Dla Wiślańskiego Skipassu przeprowadzimy ogólnopolską kampanię medialną, a także poprowadzimy biuro prasowe.
- Wprowadzimy nową jakość w komunikacji medialnej. Dziennikarze uzyskają dostęp do nowoczesnego biura prasowego z bieżącymi informacjami o warunkach narciarskich i wydarzeniach na stokach 14 ośrodków Wiślańskiego Skipassu. Do dyspozycji mediów będziemy przez 7 dni w tygodniu przez cały sezon zimowy - zapewnia Tomasz Dziedzic, właściciel Halo Media.
- Wiślański Skipass z 14 ośrodkami narciarskimi w Wiśle i Ustroniu to obecnie jedna z najlepszych w Polsce, kompleksowych usług dla narciarzy i snowboardzistów w Polsce. 30 km tras, brak kolejek do kas i wyciągów, bogata baza hotelowa i mnóstwo wydarzeń towarzyszących, stawiają Wisłę w czołówce najlepszych destynacji na zimowy wypoczynek - mówi Agnieszka Niewdana, Halo Media, rzecznik prasowy Wiślańskiego Skipassu.
Cieszymy się na współpracę i już teraz zapraszamy na konferencję prasową inaugurującą oficjalne otwarcie sezonu zimowego na stokach Wiślańskiego Skipassu. Szczegóły dziennikarze poznają w indywidualnych zaproszeniach na wydarzenie.
--
Halo Media specjalizuje się w obsłudze medialnej artystów, celebrytów, firm i instytucji. Firma zajmuje się także nowoczesną produkcją telewizyjną. Programy Halo Media emitowane są w ogólnopolskich telewizjach, w największych portalach internetowych oraz na You Tube. www.halomedia.pl
Wiślański Skipass to zrzeszenie 14 ośrodków narciarskich w Wiśle i Ustroniu oferujących wspólny karnet narciarski. www.wislanskiskipass.pl